vädret? drömmar ...

Vart är kanonvädret? Jadu, det är tråkigt när tidningarna och all fakta inte stämmer. Jag var superladdad på strålande sol, men nej, här i Märsta är det moln på hela himlen. Men tur som är så är det iaf varmt i luften.

Drömmar. Jag brukar fundera på det där med drömmar, varför drömmer man igentligen vissa saker? Jag brukar drömma om saker jag längtar till, saker jag är rädd för & saker som absolut inte får inträffa. T.ex om jag ska resa utomlands så brukar jag dagen innan drömma att allt som inte får hända händer, t.ex att jag försover mig & missar flyget, att min packning kommer bort m.m. Men under den senaste veckan har jag drömt att jag dött 2 ggr... vad betyder det? Är det för att jag är så otroligt rädd för att dö eller är det ett tecken på att något hemskt kommer att hända? Så många funderingar .....

Ska fixa mig nu & sedan dra jag till staden med babes. Så vi hörs nog inget mer idag eftersom bion börjar 20:50.
C YA!

Kommentarer
Postat av: K

man kan inte dö i sina drömma flizan :)

så jag tror nog inte att något farligt kommer att hända.



vi ses snart !

lovie <3

2008-07-02 @ 13:30:22
URL: http://lovstraand.blogg.se/
Postat av: Mami

Kan bero på att mormor gick bort för exakt 4 år sedan, när vi var i partille!!

ÄLSKAR DIG!!

2008-07-02 @ 16:19:28
Postat av: Felicia

Man kan visst dö i sina drömmar, jag drömde ju att jag dog :o <3

2008-07-03 @ 15:35:01
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0