Grönan

I torsdags var det galet varmt & vi var på grönan!


På tåget in, Fia & syrran, Fia & jag på färjan


Fia & jag på färjan, Fia & jag på färjan, Jag & fia när vi är som snyggast!


Jag & någon flicka i kvasten, langos var supergott, anna är så söt & go!


Fia & jag i berg&dalbanan, Jag i lustuga huset, jag & syrran på flygande mattan i lustiga huset.


Jag & fia, Fia i vilda musen, Jag & fia är heta men småungarna framför drar det coolhetsfaktorn över bilden en jädra massa! ^^

Jag var inte så bra på det där, Men det var syrran som fick en tiger, vi blandade en god slush!


Anna & jag delade på en sockervadd & den hon har på bilden var halva, jag hade andra halvan, helt galet!
Det var 29 grader 18:30.
Jag.

Nu ska jag hem till Clara & mysa med henne & Amanda! det blir fint!
C YA!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack för dagen på grönan hjärtegull!

2008-07-28 @ 11:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0