Nada, allsång & heldag.

Idag har jag gjort absolut ingenting. Känt mig omotiverad till att blogga iochmed att jag inte har något att blogga om. Jag hoppas att min kamerladdare hinner komma tills imorgon så pappa kan hämta ut den innan han åker. För sen är han borta till söndag i GBG & kollar på lillesyster som spelar Partille. Åh, jag önskar att jag fortfarande spelade handboll, det var grymt kul & Partille var årets händelse, helt underbart! Men om laddaren hinner komma innan han åker så ska jag gottgöra er med bilder.


Men nu ska jag köpa mig lite mys att ha till Allsång & imorgon väntar en underbar heldag tillsammans med mina klasspinglor Finke, Katja & twin Tes. Först blir det shopping sedan middag & därefter bio & det är Sex and the city som ska ses! Kan ni tänka er en bättre dag? INTE JAG!


Vi 4 imorgon, Finke, Tes, Katja & jag.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0