sött


På dagiset som jag sommarjobbade på för lite me rän en vecka sen så brukar dom göra tavlor av saltdeg. Ni kanske minns att man alltid lekte med saltdeg på dagis & så smakade man alltid & det var lika surt & äckligt varje gång, men ändå var man tvungen att smaka ^^
så när jag slutade så hade dom gjort en tavla till mig. & den ska föreställa mig som prinsessan på ärten. Sött va?
De va inte barnen som hade gjort den utan de va 2 i personalen, för jag menar barnen är 1-5 år & inte i sitt bästa skapande stadie ännu ^^.


Det roliga var att jag har ett precis likadant täcke hemma också.

Idag är det skitväder, det är ruggigt och regnigt så jag ska tillbringa dagen med en massa filmer med älsklingen min om han mår bättre.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0