Skara sommarland

En liten resumering av våran resa till skara sommarland.


Påväg mot skara. Var bara tvungen att fota.


måste man så måste man.


Äntligen framme efter ca 4 timmar.


Första fotot väl inne på sommarlandet. Ja & då ser man ju även dagens outfit.


Första åket blev bergbanan.


Radiobilarna åktes också.


Efter ett åktur i valen så var man inte torr längre.


Jag åker inget snurr,snurr så jag ställde upp som fotograf. Storesyster & äldsta kusin på bild.


Min stiliga morbror.


lillesyster & minsta kusin.


Nu blire gocart. Tog den enda blåa för att synas såklart ;)


Min gocart var förjävla seg i starten, men jag började ta in.....


..& vips så var man förbi syster ;)


Jag drog ifrån och siktade in mig på killen framför, men vips så var loppet över. Tur för honom ;)


EMD var där, även fast jag inte gillar hela grejen med dom så måste jag säga att dom var duktiga på sceenen.


Pappa är duktig på pilkastning.


Så han vann en färglad larv åt mig.
(tuggar precis på ett baconchips, därav minen ^^)


Dom är ju fan inte kloka som gör det där!


Men grymma är dom!


Twins?


det var väl lite skoj.


Det var allt.

Natti,natti!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0