Sex and the city

Ja imorgon är det dags för mig att se den så omtalade Sex and the city filmen. Nu ör ju även förväntningarna skyhöga med tanke på allt bra man läst om filmen, men ska försöka att sänka mina förväntningar lite så jag inte blir besviken istället. Men jag blir nog inte besviken, kommer iaf bli en bra dag vilket fall som heslt, ska ju shoppa med ett underbart sällskap innan!



Ska gå & lägga mig snart så jag orkar upp i tid imorgon & gå ut & sola innan vi drar till stan, vilket blir lite senare fram mot 14. Jag tror iaf det kommer bli solväder imorgon för värmen ska stanna tills helgen & riktigt varmt  ska det bli! Men sen kommer skiten igen :/ fyfan. Men man får passa på så länge det varar.

ska lägga mig & kolla på sex and the city på tv nu också. Myys.
 C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorgon är vi SEXY IN THE CITY!

2008-07-02 @ 00:59:25
URL: http://finkes.blogg.se/
Postat av: Angelica

filmen är guld!

2008-07-02 @ 01:56:14
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0