otur, bio & fynd.


Såhär såg jag ut när det bar iväg mot kista med Katja.
Jag har på mig ribbat linne från H&M, ny kjol från H&M, nya skor från din sko, skärpet är monicas gamla, väskan är second hand, armbandet är från Åhléns & ringen från glitter.

Det hela började lite dåligt då jag gick till busshållsplatsen & kom på att det är söndag & bussen går endast 1 gång i timmen & självklart var jag där fel tid, så jag gick i rask takt mot stationen för att hinna med det tåget som ändå var tänkt med tanke på att Katja satt & väntade på stationen. Det var galet varmt & jag började svettas mer & mer, mot slutet fick vi jogga på tåget & hann med i sista sekunden. Det var inte skönt, sprang knappt och svetten rann ändå, jävla värme! Men man ska ju inte klaga ;) Sen hade jag hjärnsläpp också & vi åkte förbi sollentuna & fick gå av i helenelund & gå & då fick jag skavsår av mina nya skor. Fy. Men därefter så var allt bra, för jag gjorde några fin fina fynd & filmen var underbar!
fynden & fredagens shopping visas imorgon om jag hinner.

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0