mycket träning & ny musmatta.

Vi sprang coopertestet innan träningen & det gick väl sådär, förväntade mig inte bättre efter denna helg & så men tycker ändå att det är på tok för dåligt. Efter det hade vi vanlig träning också, sen är det träning imorgon. Riktig hårdstart! På lördag är det dags igen, då drar serien igång & vi ska fan vinna den!


By the way så köpte jag en ny supersnygg musmatta på grönan ;)

FÖRE


EFTER

Det är jag & syrran på bilden, hon gjorde nörden som petar upp glasögonen & jag körde tuffingen ^^ eller det är väl typ rockare som kör den där posen? aja ..^^
Nu ska jag till älsklingen så ska vi hyra någon film & bara ha myskväll.

C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0