minisemester

Var tvungen att springa en liten runda efter allt svullande kände jag. Vi har ju alltså varit på en liten minisemester jag, mami, papi & lillesyster. Vi hälsade på våra vänner i deras husvagn som står på sunnanö camping i öregrund & igår åkte vi till våra vänner i tierp & övernattade där. En massa pics har tagits ca 350 på 4-5 dagar, inte illa!

Vi har haft mys! vi har badat, solat, varit på någots slags allsångwannabe, spelat en del minigolf, vart på utomhus äventyrsbad, spelat fotbollsgolf, grillat & ätit gott, kikat på film & bara haft det allmänt fint!


Bilden är tagen av syster i öregrund i måndags.

Får se om jag är hemma imorgon eller om jag drar till stan. Om jag är hemma så blir det lite närmare uppdatering /& bilder från våran tripp.

ska träffa mina tjejor nu & sedan älsklingen!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0