love it.

Resten.

linne som används som klänning, enkel mysig kjol......

.
....& två enkla linnen från Åhléns. 198 :-

Och nu till mina favoritfynd.

Väska från veromoda med lite second hand känsla för 99 kr! Ordinarie pris 329 kr!


Ett par fräna skor som håller i höst från din sko för ynka 99 kr.
Ordinare pris, ja ni kan ju se själva.

Tokigt!

som sagt så fyndade jag ju lite på wedins idag som ni får se imorgon, men jag kan avslöja att jag köpte 2 par skor, en plånbok, en liten väska & ett paraply för lite mer än 300 kr!

Natti,natti!

Kommentarer
Postat av: Ebba

assså jävla galning, jag känner nog ingen mer shoppingtokigare än du :O <3

2008-07-30 @ 10:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0