Gårdagens outfit


Jag har på mig ribbat linne från H&M, kjol från vero moda, nya skor från din sko, bikini under från H&M, väska från indiska, solglasögon från glitter, lila blomma i håret lånade jag av syrran, armband & ring från gina.


Efter vi badat blev det en annan outfit.
Klänning från Gina, skärpet är syrrans kompis &  jackan är från H&M.

Nu ska jag åka och handla lite mat & så för jag har bjudig över Elutt på en liten dejt. Jag ska bjuda på middag & sen blir det gammal favorit i repris nämligen frukt doppat i choklad framför filmen White chick! Underbar kväll!
Pics från gårdagen kommer ikväll eller imorgon, togs hela 250 bilder så måste välja ut några ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0