Gårdagen typ

Igår hade mami & papi bjudit över  en familj på middag & det blev grillning. Vi spelade även boule & åt kladdkaka till efterrätt!  Mamma bjöd på hennes såkallade sommardrink som mycket simpelt bestod av rosé, fanta & en isbit :)

Ett litet egofoto med sommardrinken & färg i ansiktet ha rman ju fått (A)

Sen drog jag ju vidare till Mårten i Sigtuna.

folk, Pao & Malin ser ut att gör någon slags dans men dom smörjer bara in sig med bodylotion ^^, Mårten & jag.

Pao & Malin i trappan, en alldeles ny pose av mig, lycko-ost ;)

porrigt, bättre på sminket, söta tjejer, Mårten himself!

Nu ska vi snart äta & sedan åka till kista. Jag ska byta en tröja & köpa mig en fläkt som jag är i stort behov av för att kunna sova! Sen är det träning.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Andrea

På 2/2 bilder kör jag fuckyou. Var jag förbannad eller, vad fan hände?

2008-07-31 @ 19:51:22
Postat av: Felicia

Jadu, man kan ju undra? ;) <3

2008-07-31 @ 22:23:42
URL: http://fliiz.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är med på en och ser ut som en glad medlem i spice girls, känns bra! hahaha

2008-08-08 @ 11:02:03
Postat av: Angelica

kanske borde skriva att det är jag.. hihi

2008-08-08 @ 11:02:33
URL: http://schpanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0