Gårdagen

Gick upp så sent så jag började dagen med lunch istället för frukost. Det blev en wook bestående av kyckling, nudlar & wookgrönsaker som jag bjöd lillsyrran på. Jag kryddade lite på måfå men jag tror att jag lyckades för syrran sa att det var asgott & jag höll med ;)



Kalasoutfit.

Linne från H&M, kjol från Lindex, armband från ur&penn, ring från Gina & sen satte jag på mig ett par örhängen från Åhléns som man kan se på bilderna nedan.

Lite mingelbilder från mitt kalas (A)

lite gäster, Monica rotar bland mina presenter ^^, Jag öppnar paket, jag smuttar på en drink.


Osminkade men söta storasyster posar med isen till drinkarna, Jag & lillesyster, Jag med en god lime/kiwi drink, Jag med en jordgubbsdrink.

Ja som sagt så har ju syrran kommit hem från sin bartenderkurs och ville visa oss vad hon lärt sig så hon bjöd på 3 olika drinkar & jag var självklart tvungen att få med alla på bild ^^ Goda var dom iaf.

Resten av gårdagen visas i ett senare inlägg.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas du haft en bra dag. :)

2008-07-12 @ 18:08:13
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: Big sis

Oj då.. Så fick man komma med på en liten bild helt plötsligt! :P

Men du, dom var inte bara goda.. De var MUMSIGA!

Hörde att du tillochmed hade med dig ett glas ditt freak! :D

2008-07-13 @ 15:37:17
Postat av: Felicia

Hann ju inte dricka upp! blev hämtad direkt när du gjort den ;D <3

2008-07-17 @ 21:08:50
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0