Fint.

Blev ingen kameraladdare idag för dom hade redan stängt där man hämtar ut den. synd .. Så jag får väl bjuda på andra bilder än mina egna.

Här kommer lite fint blommigt från Asos.

Fint!

Jag är vrålhungrig & pappa håller på att grillar nu så snart får jag stilla min hunger! Det blir efterrätt idag också, det är ju lördag & mina föräldrar har kommit hem. Har saknat dom lite faktiskt , eller vem försöker jag lura? ^^ Nejmen jo det har jag. Jag bjuder på min specialare som Monica lärt mig så bra, Glace au four tror jag det stavas, men det spelar ingen roll hur det stavas när det smakar gudomligt!

C YA!


Kommentarer
Postat av: finke

ååh, gud, jag vill också ha (a) <3

2008-07-05 @ 20:02:20
Postat av: Big Sis

Hallo!

Jag hoppas du bjuder mig po det nar jag kommer hem i morgon!! :O

<3

2008-07-05 @ 22:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0