En bra födelsedag.

Vad kan vara bättre än att vakna upp till blå himmel & strålande sol på sin födelsedag? :)

Jag började dagen med en hallonsmoothie....

Recept.
Massa frysta hallon
Floursocker
youghurt
mjölk
MIXA!

Sen låg jag bara i solen & stekte med min goda smoothie....


Tills mina vänner kom sjungandes på baksidan med massa fika...

visst är dom bara för söta!


Vi spelade lite "med andra ord"


Jag gillar våran fina altan.

Perfekt till grillkvällar på sommarn.

Nu ska jag fixa mig så ska jag, clara, claras pöjk, Amanda, mami & syskon bege oss till Kista C och äta & gå på bio.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig baby! hoppas Narnia är bra! (a)

2008-07-09 @ 18:09:35
URL: http://finkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0