Dagens & daten.

Dagens

Nya shorts från gina & tröja från lindex.

Min & elins date vart absolut lyckad, men slutade med magont som vanligt efter för mycket choklad! (A)

Visst ser vi kära ut? :) (det är inte seriöst, jag har pojkvänn för er som inte vet ^^ haha)

Lite pics,


Eftersom elin är vegeterian så lagade jag iordning den enda vegetariska rätten jag kan som består av nudlar, morötter, ägg & lite salt & peppar. Den är simpel men himla god!

Mys var det!
Orkade inte lägga upp bilderna från igår nu för det skulle ta så lång tid. Jag måste sova så jag orkar med en heldag på grönan imorgon! Fia, anna & jag blir det som far till grönan. Så imorgon blir det sen uppdatering.

C YA!

Kommentarer
Postat av: dnise

vilken fin liten veranda du har :D

2008-07-24 @ 16:04:05
URL: http://nisur.blogg.se/
Postat av: felicia

Tack, jag gillar den väldigt mycket faktiskt! :) <3

2008-07-24 @ 21:21:38
URL: http://fliiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0