Äntligen

Sådär, nu har jag tillgång till kamera igen. Kanske inte världens bästa men helt klart godkänd. Pojkarna mina gjorde mig lite besviken men ändå inte. De förde spelet, rullade boll bra & lyckades komma till farliga lägen, men sen kommer det som gjorde mig besviken, dom missade alla självklara lägen där det bara måste bli mål. Sen dom 2 målen som vi släppte in var två råtabbar! Synd, men 2-2 är bättre än 0-2.

Nu till efterlängtade bilder. Visar de nyaste.
Dagens.

Jeans från cheap monday, linnet är syrrans, tröjan är syrrans, väskan är från Åhléns & scarfen är från accent.
+ Skinnjackan.

Det här shoppade jag i Solna C innan matchen.

Fick ingen bättre bild :/
En lila/silvrig ring från Åhléns.


kunde inte få någon bättre bild :/
örhängen från Åhléns.


En silverglittrig hjärtformad ring från Åhléns


3 enkla läderarmband.


Rosa & vit hjärtformad ring från glitter.

Allt detta för ca 150 kr.
Som ni kanske märker så har jag en stor kärlek till stora ringar & det där är inte alla som inhandlats på sistone. Ska via shoppingen från i onsdags & shoppingen från onsdagen innan det imorgon eller övermorgon så håll ut ;)

Hämtade Storesyrran på arlanda för en liten stund sedan, hon kom hem efter 3 veckors bartender utbildning på canarie öarna.

Det här fick jag av henne.

En liten gummitutte & ett vitt armband.

Nu ska jag kolla på film eller något (A)
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0