shopping för hela slanten

Har precis kommit hem. Åkte direkt till eurostop efter skolan och köpte en lila "sjal" som jag så länge velat ha & så köpte jag 2 tröjor. Var där igår också och handlade lite kläder. Mamma, mina syskon och t.o.m några av mina kompisar tycker att jag har blivit en "shoppaholic" (eller hur fan man nu ska stava det? ^^) haha, och jag håller nog med dom en aning så jag msåte tagga ner nu. Men har ju inte fått pengarna som jag jobbat ihop under lovet än och det är väl drygt 4000 så dom ska jag bevara väl och försöka ha kvar så länge som möjligt, för nu har jag gjort av med mina julklappspengar ^^ men det var värt det, har gjort många fina fynd ;)

Efter jag vart på eurostop åkte jag direkt till syaffären på märsta centrum och köpte mig lite tyg, för jag har planerat att försöka sy en söt liten klänning till på fredag som jag tänkte ha på mig på paosans middag, hon fyller faktiskt 18 år imorgon, så ett otroligt stort grattis till henne! Så jag kommer tillbringa hela morgondagen åt att sy tror jag nog :)
Får se hur det går, lägger kanske in en bild när den e klar om den blev fin.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0