Rommedagen

Dagen idag har varit mycket bra!
Det var skönt skidväder förutom att det blåste aningen för mycket.
Jag hade aldrig vart i Romme tidigare & jag blev positivt överraskad när jag kom dit. Många, långa & bra backar fanns det ju faktiskt :)
Det kommer nog att trilla in en massa fina bilder i något inlägg framöver från dagens äventyr, men just nu har jag inga eftersom jag inte hade kamera med mig (A) Så dom kommer in när folket har skickat bilderna till mig :)


Imorgon har jag som den nörd jag är helt frivilligt ställt upp på att hjälpa till i "spikebåset" på handbolls flick sm steg 4. (Min lillesyrra spelar).

Just nu känner jag mig galet sliten & ser fram emot att åka hem till älsklingen & bara mysa framför någon trevlig film.




Dagens höjdpunkter
När lelle stiger av sittliften och ramlar lite fult & bara sträcker ut armarna & säger "tadaa" som om det var helt planerat. - såg verkligen galet kul ut!
När munther ramlar på huvudet & ligger dubbelvikt i backen - gjorde säkert galet ont men kunde inte undgå att skratta!
När busschaffisen nästan åkte ifrån Leo som var en aning fösenad på hemvägen. - Stackarn kommer springades efter bussen & alla skrattar åt honom.
När en karl ställer sig på huvudet i bussen & alla börjar ta kort - vem fan kommer på tanken?
Therese underbara häxgarv med dom spretande fingrarna (som hon gör när hon planerar att ta över världen...öööhm va?) - HAHA, ni som inte sett det har verkligen missat något!

Det fanns en hel del mer roliga händelser som jag behåller för mig själv.
HARE BRA, HEEJ!

Kommentarer
Postat av: T

hahaha, visst är jag för rolig! jag SKA ta över världen för eller senare... NOOOT!

2008-01-26 @ 15:30:49
URL: http://sundstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0