Prov, spinning, fynd & sovdags!

Naturprovet som skulle göras imorgon sköts fram en vecka vilket var underbart skönt med tanke på att jag hade hela dagen fullplanerad & ingen tid att plugga vilket jag verkligen behöver!

Spinningen gick bra, det är alltid lika skönt efteråt! Sitter här med en öm rumpa & ska snart krypa ner i sängen min.

Nu kommer lite pics på dagens fynd.
(Jag är fullt medveten om den dåliga bildkvalitén!)


Halsband - Åhlens, Ring - second hand


Örhängen. 1 & 2 - second hand, 3 - punk shop


Armband - Åhlens


Dom guldiga runda är också från punkshop.


Klänning - H&M, Tröja - Gina tricot, Randig tröja - Gina tricot
"finkofta" - H&M, Linne i stor storlek kmr användas som klänning - H&M



Axelbands väska - Second hand


Skärp 1 - Second hand
Skärp 2 - H&M


Jag kan nästan höra hur sängen ropar på mig "Felicia, Felicia du måste sova nu!"
Så härmed känner jag att det är dags att gå & lägga sig. Nattinatti!
C YA!

Kommentarer
Postat av: johanna

felicia, vi måste åka tlsms till second hand butiker och shoppa :)

love you

2008-01-31 @ 19:01:52
Postat av: Felicia

verkligen! var min second hand debut & jag älskade det (A) just nu kommer ju allt gammalt tillbaka så mankan shoppa loss rejält på second hand & det är ju nästan helt gratis :D köpte lixom en väska, ett skärp, 2 örhängen & 1 ring för 130 kr :)

2008-01-31 @ 21:23:00
URL: http://www.Fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0