Nytt år, nya möjligheter!

Nu är år 2007 förbipasserat & år 2008 har precis inletts!
Jag har faktiskt aldrig haft något nyårslöfte, men jag har bestämt mig för att ha ett i år.
Men det tänkte jag inte sriva om här, kan bara säga att det kommer bli svårt att uppfylla.


Gårdagen firades som så att vid 17 tiden åkte jag med familjen till Robbans 40:års fest. Det var faktiskt ganska många ungdomar där men hade ändå redan innan bestämt mig för att inte ringa in det nya året där. Vi käkade där & så & vid 21 så åkte jag & Anna hem till Vanessa. Där var alla brudarna som taggade till för fulla muggar ;D
Därifrån drog jag, jasmine, tes & finke vid 21:30 tiden till Jerez. Men jag hade ingen lust att stanna där en längre tid så jag drog vidare ensam till hogges fest som bara var några meter därifrån. Min älskling kom dit med sina kompisar & vid 12:slaget så gick alla ut för att kolla på fyverkerierna.
Hogges fest tog slut vid 2 tiden så då skulle jag  & älsklingen gå hem till honom när vi mötte Carro som skulle till en annan fest. så vi hakade på henne dit & var där nån timme eller så. Sen  var det bara hem & sova :)
Det var väl ingen riktigt höjdarkväll kan jag säga men det var helt okej.

Jag tog inga bilder med min kamera så jag har tyvärr inte fått nåra som jag kan lägga upp. Men så fort jag får dom så lägger jag in dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0