nationella, fynd & knäppisar

Idag hade vi träning inför nationella svenska uppsatsen.
Det gick inge vidare men man fick sluta när man va klar så jag slutade kl 10 idag, underbart!

Jag hade inget att göra när jag slutade så jag tog en tur in till stan själv.
Hittade faktiskt ltie smått och gott nu när det var rea på rean :) det fanns faktsikt några fynd kvar, tro det eller ej!

Dom här tre plaggen införskaffades för några timmar sen.
image113
Jadu, vad ska jag kalla den? "tunika"? från indiska för 89:50 kr.

image115
silvergrlittrig topp (den vita under hör inte ihop) även den från indiska för 89:50 kr.

image114
och sist men inte minst denna ljuva rosa kjol från H&M för 79:50 kr.
frågan är, varför ser min hand helt sjukt missbildad ut? ^^ måste vara den kassa kamerans fel (A)



Självklart händer det alltid knasiga/ovanliga saker på tåget när man åker ensam.
Påvägen in till stan så gick 2 ofräscha människor på som satt och drack sprit direkt ur flaskan så de stank, usch. Det kanske inte är så ovanligt ioförsig.
Men påvägen hem så var det en tant som skrek massa knasiga saker hela vägen hem från stan till märsta. Hon hade någon sjukdom antar jag så hon kunde nog inte råför sitt beteende men de lät lite kul iaf eftersom hon gick på tåget i stan och åkte hela vägen till märsta och satt och skrek "Stockholm är bäst, när vänder tåget till stockholm?" haha varför gick om äns på tåget?
Sen satte sig en man mittemot mig och började prata med sig själv! haha, när man inte trodde att det kunde bli värre lixom ^^

HARE BRA, HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0