Kallt, filmkväll & desperat efter hjälp!

Har precis kommit hem från skolan. Är hemma hos älskligen fast han är inte hemma än för han slutar 17 så jag väntar på honom. Men satan vad kallt det var ute då! Skinnjackan var nog inte det bästa valet av jacka en kylig dag som denna.

Igårkväll kollade jag på "Allt en tjej vill ha". En riktigt gullig familjefilm men dock lite tråkigt att man kan förutspå slutet efter att ha kollat på filmen i ca 5-10 minuter.


HJÄLP!
Jag har lite panik för vi ska ha spexfoto på torsdag & vårat bestämda tema är pirater & jag har ingen aning om hur jag ska se ut! Om någon har varit utklädd till pirat förut av någon anledning så kommentera gärna & skriv vad du hade på dig eller så kan du maila en bild på hur du såg ut till [email protected].
Vore snällt om någon ville hjälpa mig (A)

Ifall någon undrar så är min visningsbild här på bloggen ifrån spexfotot i nian, då vårat tema var bönder :)
BYE!

Kommentarer
Postat av: paj

jag va ju pirat för inte så länge sen (; har ju lite svärd och så om du vill ha :D

2008-01-28 @ 20:52:08
Postat av: Felicia

Paj = Pao alltså? :) Jamenvisst vill jag det snygging :)

2008-01-28 @ 21:58:23
URL: http://www.fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0