jobb,jobb & mera jobb ..

Eftersom jag jobbar nu så hinner jag inte sitta ner & skriva blogg.
För jag går upp 5 på morgonen jobbar till 4 så jag är hemma vid halv 6 & då har jag offtast massa annat viktigare för mig än att sitta vid datan som t.ex att mysa med min älskling som jag har gjort idag :) Vi kollade på den nya "bring it on" filmen som hette nånting annorlunda men jag minns inte vad ^^ Men de va ganska bra iaf :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp vid 5 imorgon.
Jag kanske är konstig men jag tror ändå att det är många som håller med mig när jag säger att jag älskar att jobba! Jag känner mig så duktig som går upp på morgonen, gör nytta & tjänar egna pengar! Känns så jävla bra helt enkelt!
Ska dock bara jobba dom här 2 sista vardagarna så det blir mera bloggande sen (A)

C YA

(har ännu inte fått tag i några bilder från nyår (lessen) :p)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbar du med ? :)))

2008-01-07 @ 19:40:50
Postat av: Fliz

Jag har jobbat på interpress under jullovet.
där prismärker och "paketerar" man tidningar. Lite svårt att förställa sig vad jag menar med paketerar om man inte vart där. :)

2008-01-08 @ 12:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0