jävla skitotur man kan ha!

Fan vad arg jag var för en timme sen asså.
När jag skulle åka & hämta mitt paket så glömde jag min mobil där mitt paket nr stod i ett sms. Så när jag kom fram till coop så kunde jag inte hämta ut mitt paket utan det nummret. Då fick jag gå till busshållsplatsen som ligger en bit bort & jag missade precis min buss då va de bara att vänta 30 minuter på nästa, så jag gick i några affärer på centrum, hittade faktiskt ett billig, fint, rosa läppstift till mig (det enda possitvia i det hela). Sen när jag ska ta bussen så är den försenad & när jag kommer till station så har min buss redan åkt ifrån mig! Då jävlar lackade jag! Då var kl 17, samma tid som mamma slutar jobbet, & inte kunde jag ringa henne & be henne hämta mig eftersom jag glömt min mobil så de va bara för mig att knata hela vägen hem!

När jag kom hem så frågade jag mamma om hon ville rädda min dag & skjutsa mig till coop & det ville hon (A)
När jag hämtade ut mitt paket så behövde jag inte betala för det, vilket jag tyckte var lite skumt. Jag sa det till mammsen & hon sa "men dom skickar säkert en faktura." För 10 minuter sen så ringde en dam från coop & sa att dom glömt att ta betalt av mig & att det vore bra om jag kunde åka dit och betala idag ^^ haha. Ska på träningen snart så åker väl förbi coop & betalar på vägen ;)

En negativ sak till var ju att tunikan jag beställt var alldeles för stor. FAN!
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0