Igår, idag, tips

Igår var en härlig kväll.
Paosan hade ordnat en underbar kycklingsallad och underbara muffins till efterrätt!
Det var en härlig stämning bland alla brudar och jag var glad rakt igenom!

Nu har jag precis vart och storhandlat med mami.
Mamma och pappa ska åka utomlands en vecka på måndag för mamma fyller 40 och jag och mina 2 syskon ska vara hemma själva. Mamma är jävligt orolig för dom har aldrig låtit oss vara hemma en vecka själva för dom tror väl inte att vi kan klara av det ansvaret o.s.v. och om jag ska va ärlig så vet jag inte heller om vi kommer klara det :o haha ^^



Tänkte slänga in veckans tips i det här inlägget och det är Liparazzi!
Jag införskaffade mig det i början av veckan och dom rear ut dom för endast 49 kr på Kicks nu.
Ett riktigt fyndigt läppgland som har både spegel och lampa inbygt så man kan använda den när som helst!
Igår kom den faktiskt till användning som en ficklampa i den mörka skogen :o
image83

Jag längtar tills middagen är  klar, TACOS med mjuka bröd! underbart!
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0