funtionär i vikingahallen

Inatt sov jag hos älsklingen & vi båda var så otroligt slitna igårkväll efter resan till Romme att vi slocknade vid 22:15, otroligt skönt!
Gick upp ca 10:15 imorse också så jag fick sova i 12 timmar inatt, underbart!

Har suttit i spikebåset i vikingahallen hela dagen & skött musiken & även talat i micken.
Det gick bra faktiskt, var lite nervös över att uttala allas namn fel & så, men vafan jag kör ba!

Har fått tag på en del bilder från Romme men tänkte vänta med att lägga in dom tills jag fått tag på alla bilder så jag tänkte göra ett  härligt romme inlägg med bara en massa mysiga pics! ;D


Tjuvstart av rommebilderna

Jag & tiff i bussen påväg upp!

BYE, BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0