Dagens outfits & ellos beställning.

Kom hem från skolan för en stund sedan, tog en banan & satte mig framför datan.
Idag har vi haft spexfotot som jag tjatat om & jag tror det blev jävligt bra faktiskt. Har tyvärr ingen bild från när alla var med för vi fick inte ta kort när vi stod uppställda p.g.a nånting med fotografens specialutrustning, vet inte riktigt vad ^^

Så idag blir det 2 st outfiter.
Dagens vanliga outfit & dagens spexfoto outfit.

Pirat

Mammas gamla blus, väst & skärp.

Dagens vanliga

Kjol - Åhléns
Tröja med rosett - H&M
Skärp - second hand
Strumpbyxor - H&M
Armband - Åhléns
Kofta - B.young



Ska åka till coop nu & hämta mitt paket från ellos :D
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0