Besviken

Åh, jag är så besviken på mig själv. Jag som lovade mig själv att jag verkligen skulle försöka att klara av mitt nyårslöfte, men jag har ju fan inte äns försökt? Nej, nu jävlar ska det bli ändring. Den 1 Februari startar mitt nyårslöfte om, det kommer att bli svårt, jobbigt & tufft, men jag ska fan klara av det den är gången, med min vinnarskalle så ska jag fan inte misslyckas (A)

Längtar tills imorgon då jag ska in till stan med finke. Hittar säkert något jag vill ha (det gör jag alltid) ^^

Men nu ska jag börja leta fram alla kläder till min fotbollsträning, som är utomhus dessutom :/ men men, mys ändå!

image155

Fotboll är livet!

HARE BRA, HEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0