älskling & den rutiga skjortan.

Sitter hemma hos älskligen & han ligger här bakom mig & sover så sött!
Jag har varit på fotbollsträning & när jag kom hem till min baby så gick jag fram till sängen där karln min låg & då vaknade han upp med världens sötaste min som sa ungefär "vart fan är jag någonstans & vem fan är du?" haha, Han var så jävla söt att jag nästan blev lite tårögd (A) älskar min baby mest av allt, vill bara krypa ner brevid honom & hålla om honom men det tänker jag inte göra nu p.g.a 2 anledningar:
1 - Jag är svettig för jag har inte duschat än.
2 - Jag vill inte väcka honom när han sover (A)


Jag älskar den rutiga skjortan & henne!
image178

Har länge letat efter en rutig skjorta men inte hittat någon som jag fasnat för, om någon vet vart det finns någon snygg rutig skjorta så kan ni gärna tipsa mig (A)



Nu ska jag hoppa in i duschen & sen krypa ner i sängen brevid älsklingen min som bara sov en timme inatt & är supertrött. Så gonatt gott folk.
C YA!

Kommentarer
Postat av: lol

DIN ÄCKLIGA FJORTIS, SKA DU INTE SÄLJA SEX MED ?

2008-02-02 @ 01:49:45
Postat av: Felicia

asså du är lite pinsam du, våga komentera med ditt namn istället & tala omf ör mig vad jag gjort som är fjortis? haha, du måste tycka att alla i hela världen är fjortis. Stackare ... sälja sex? ^^ vad mer kan jag säga än att jag tycker synd om dig som inte vågar stå för den du är ...

2008-02-02 @ 11:08:09
Postat av: addan

gillade din blogg.
rutiga skjortor är alltid snyggt :)

// njut av solen! kram

2008-05-07 @ 14:43:32
URL: http://www.addan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0