13:dagen

Eftersom jag inte har skrivit något här på några dagar så tänkte jag berätta istället vad jag har gjort för att inte ha tid till det.

Jo först så har jag ju jobbat & då går jag upp vid 05 & kommer hem vid 17 - 17:30 ungefär. I torsdags efter jobbet så åkte jag in med syrran till stan & shoppade lite & sen direkt hem till min fotbollsträning.
I fredags direkt efter jobbet så vare bara att skynda sig & leta fram mammas gammla kläder för jag skulle på 80-tals middag hos min käre vän Vanessa & det var mycket trevligt det. Direkt efter det gick jag hem till min älskling & tillbringade hela natten där & sen på lördagen åkte jag från min älskling hem & fixade mig skrev ett snabbt litet blogginlägg "ont om tid" sen åkte vi på middag hos min gudmor som är mammas bästa vän &min syrras & för tillfället min chef. Så jag & syrran övernattade där efter en underbar middag & jobbade idag. Men nu blire inge mer jobba för mig för imorgon är det back to school as usual.

Nu ska jag iväg på fotbollsträning & sen hem till min älskling!
BYYYE!

Kommentarer
Postat av: Angelica

80 - talsmiddagen, jag finner inga ord för hur vi såg ut (A)

/ raggar-farsarN

2008-01-06 @ 21:05:05
URL: http://schpanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0