vårkänslor, outfit & no more albino

Det var underbart väder idag så de va bara att klä sig efter det också! vårkänslor fick jag verkligen, förutom när jag fick gå hem från stationen då blåste det & det var riktigt kallt i luften trots att solen sken.

dagens outfit.
image344
Tunika - Gina Tricot
Väst - Indiska
Armband - köpt i Bosnien
Klocka - Ellos
Halsband - Indiska

image345
Utekläderna på.
fuskskinnjacka - scala
Väska - second  hand
Solglasögon - H&M

image346
På vägen hem gick det ingen buss så jag fick gå från stationen
& då blev det så kallt för det började blåsa så jag slängde på mig min nya "sjal / Scarf"
som jag köpte på H&M.


Min faster är här och hon har precis färgat mina ögonbryn & ögonfransar (hon jobbar med sånt där). Så nu kan jag gå utan smink och slippa se ut som en albino! haha ..
Nejmen de va allt. ska börja byta om för fotbollsträning nu.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

vad fin luggen var på dig :)

2008-02-28 @ 23:48:08
URL: http://schpanki.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack sötnos :)

2008-02-29 @ 01:23:39
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0