Usch ..

Kom precis hem från stan. Hittade lite trevliga saker som jag  inte kommer att lägga upp här för då kommer mina sepestörda familjmedlemar som läser min blogg hoppa på mig och klaga på att jag shoppar för mycket, men vafan så länge jag gör det för mina pengar så kan dom ju bara hålla käften. För jag vill kanske lägga alla mina pengar på kläder, det är ju upp till mig, meeen neeej, dom ska lägga sig i & nu hatar dom typ mig för att jag tydligen köper för mycket kläder? moget. Den enda som uppskattar det är nog lillesyrran som får mera plagg att sno av mig :p

Usch, känner mig surig idag. Eller jag är igentligen glad över mina fynd som jag har med mig hem, men mina familjemedlemmar & vädret förstör min dag. Igår var det ju underbart väder men då satt jag inne hela dagen typ för ingen jävel ville gå ut & gå med mig, men inte deppade jag för det för jag trodde självklart att det underbara vädret skulle komma tillbaka idag när jag skulle gå i stan hela dagen. Jag hade t.o.m tagit fram solglasögonen & allt igår för jag trodde att vädret skulle vara lika bra idag, meeen neeej! självklart regnar det hela jävla dagen! Taaaaack för att vädergudarna hatar mig ^^

Men för att göra inlägget lite gladare så ska jag lägga in två favoritbilder.
image337
Bara älskar själva känslan över bilden.

image338
finaste vinterkappan ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0