Thank good it's friday!

Sitter hemma hos älsklingen nu.
slutade skolan skittidigt idag, redan 10:30 faktiskt.
Efter skolan så åkte jag med tessan & finke till centrum & köpte en present till Ebba som har tjejmiddag lite senare idag. Jag kan inte ännu skriva vad jag köpt till henne om det skulle råka vara så att hon läser det här innan sin middag. Jag tror inte det med tanke på att hon lär ha fullt upp för att fixa i ordning allt, men jag tar det säkra före det osäkra ;)

Idag hade jag & älsklingen bestämt oss för att ta en powernap tsm efter skolan men nu vet jag inte vart karln är. Det är upptagen på hans mobil & han har inte kommit hem än. Jag får väl ta en powernap själv då här i hans stora sköna säng (A)

Idag fick jag även reda på att mami hittat min blogg, så nu får jag passa mig för vad jag skriver här i (A) Vill ju inte att hon ska skämmas över mig, utan tvärt om, jag vill att hon ska vara stolt över sin lilla dotter! :)
C YA!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag hoppas också att ho blir glader!
vi ses senare darling!

2008-02-08 @ 16:00:22
URL: http://finke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0