skön dag.

var otroligt trött imorse men pallrade mig iväg till skolan.
När jag kom dit så var första lektionen självklart inställd & jag som verkligen tänkte ta sovmorgon, men det löste sig ändå för vi flyttade fram engelskan. VI hade engelska i 45 minuter & sen slutade vi :) underbart!
Satt kvar i skolan & spelade lite kort för vi skulle käka på kina men dom öppnar u inte förrän 11 & klockan var ju bara 09:15.

Nu är jag hemma hos älsklingen & han sitter på CP (cyperplace) & nördar sig.
Jag är hos honom för jag skulle hämta hem lite grejer men när jag ändå är här så tänkte jag att jag kunde powernapa lite här för jag är så otrolgigt trött! Zzzz ...

Gonatt gott folk.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0