skoldagen, mellis & outfit

Skoldagen idag var kort, började halv 9 & slutade halv 1. Gjorde geografiprovet & det gick faktiskt bra tror jag!
Sen hade vi matte, gjorde i stort sett ingenting gick bara & tog närvaro & sa att jag skulle jobba i biblitoeket. Sen hade vi samhäll & jag gick & lånade böcker om "Trafficking" för jag ska fördjupa mig i det ämnet. Om ni inte vet vad trafficking är så kan jag säga att det är mäniskosmuggling där man säljer vidare människor & utnytjar dom sexuelt m.m. helt sjukt, men det är hur många som helst som råkar ut för det i världen!

När jag kom hem fårn skolan så gjorde jag en fruktsallad till mellis som bestod av: äpple, banan, mandarin & päron, smaskigt!


Bloggens första oufit med utekläderna på ;)
image210
fuskskinnjacka - scala
lila sjal - minns faktiskt inte ens vad den affären heter :/
väska - second hand
örhängen - lillesyrrans
jeans - cheap monday




Jag är så jävla trött så jag tänkte powernapa lite nu (A) ZZzzz ...
C YA!

Kommentarer
Postat av: denise

vilken fin färg på din halsduk :)

2008-02-07 @ 21:24:54
URL: http://nisur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0