shopping

Kom precis hem från staden där jag shoppade lite. Det blev 2 klänningar, en tröja, en "sjal", ett par solisar, armband, 3 örhängen, 2 halsband & 1 ring. Assocearerna köpte jag bara för att det var sån jävla rea på dom :) alltid lika kul med rea (A)
Men orkar inte lägga upp det nu utan det får bli en annan gång (A)
Imorgon är dagen fullplanerad skulle jag tro & jag vet inte hur jag ska hinna med att göra klart mitt arbete innan kl 24:00 på söndag :o GALET! Men det löser sig alltid.

Förresten så är det LOOOOOOOV! solen sken idag & det käns som om det är "vårlov" istället för sportlov, vore inte det underbart? Nejmen underbart att bara chilla & göra vad man vill i en hel jävla vecka & slippa skolhelvetet & det som hör där till (A)
Jag funderar & funderar & det lutar åt att det blir så ... för jag pallar fan inte längre! mohaha ..

C YA!

Kommentarer
Postat av: K

det löser sig, allt löser sig ! på ett eller annat sätt :)

jag tror vi lutar åt samma håll fliz.
älskar dig !

2008-02-22 @ 18:47:35
URL: http://lovstraand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0