shoppat

Godmorgon folket! (nej jag har inte precis vaknat, gick faktiskt upp 11 *stolt*) Ska snart leta fram allt som behövs för att spela en fotbollsmatch utomhus om några timmar. Vi ska möta Sollentuna & jag hoppas nu förfan att vi vinner! Så håll alla tummarna så att RIK/MIK tar hem segern (A) Det är ju trots allt våran hemmaplan! (är dock bara en träningsmatch, men vafan, vinna är det enda som gäller!)

Här kommer bilder på det jag shoppade i fredags.
Klickbara bilder


Vit tröja - Indiska 89:50 :-
Guldfärgad klänning - Indiska, 124:50 :-
Blå klänning - H&M, 198 :-



som ni ser så fick jag ryck här om dagen & klippte luggen som jag så länge funderat på att klippa! Vet dock inte hur mycket jag kommer att "använda" den :p
Blåa armband - H&M, 5:-
Grön/vit ring - H&M, 5 :-
Rosa örhängen - H&M 5:-
Solisar - H&M 5:-


(Gick inte att få någon bättre bild tyvärr)
Halsband - Ur&penn 25 :-
Blommig sjal - Accent 75 :-
Köpte även ett annat halsband med tillhörande örhängen för 25 :-, som det inte gick att få en bra bild överhuvudtaget på!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du passar i lugg :)

2008-02-24 @ 17:17:38
URL: http://pantalaimon.blogg.se
Postat av: Elin Karlsson

oh värsta puddingen! :o

2008-02-26 @ 00:18:31
Postat av: emelie

du var jätte fin i lugg! :)

2008-02-27 @ 14:28:58
URL: http://ohempa.blogg.se
Postat av: Felicia

Tack tjejer :) jag var nöjd först, men mitt hår är så krångligt så jag tror inte att jag bheåller den :/ men men, de var kul så länge det varade :D

2008-02-27 @ 15:36:10
URL: http://fliiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0