"NEXT" & never ending game

Har suttit och kollat på TV ett tag nu.
Kollade bland annat på "Next" som går på MTV.
Det är så jävla kul att kolla på för dom har verkligen letat upp världens mest patetiska, utseendefixerade & allmänt pinsamma människor!

Så det kan va ganska underhållande att kolla på faktiskt! ^^

image199


Men om 40 minuter så börjar ändå det absolut roligaste & mest underhållande Tv.programmet på 4:an "American idol". Det kan ni bara inte missa! Så snart ska jag bänka mig framför Tv:n faktiskt.




Min älskling skickade ett spel till mig nyss som faktiskt är ganska roligt samtidigt som det kan dra en till vansinne.
http://www.jesper.nu/onlinespel/Tankespel/4110-Never_ending_level_game/
Gå in där & skriv sen vilken bana ni kom till så jag får veta om någon utav mina läsare är smartare än mig (A) haha ...

C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0