melodifestivalsmyskväll.

Det blir ingen bio ikväll. Älsklingen var inte på biohumör.
Jag har bestämt mig för en chillkväll iaf för jag har match imorgon. Den är inte så värst tidigt men ändå.
Så jag & storesyrran ska snart till ica & köpa lite choklad (som ska smältas) & frukt (att doppa i choklade) MUMS! & så ska vi kolla på melodifestivalen! (A)
Det blir mys!
Dom tävlande i melodifestivalen ikväll är:
image226image227

Amy Diamond                         E-type & the poodles                   


image228image229
Brrandur                                              Face-84
        image230image232
  Velvet                                  Michael Michailoff                                                       

image231image233
Suzzie Tapper                         Christer Sjögren.

Jadu, det var en del okända ansikten för mig faktiskt, måste nog säga att jag hejar på E-type & the poodles ikväll. Har alltid älskat E-type sen jag var liten (A) haha vet inte varför, kanske p-g-a hans häftiga hår?

Vad ska folket göra ikväll då?

(Bilder från igår kommer i ett senare inlägg ikväll.)
C YA!

Kommentarer
Postat av: amanda

jag ska besöka dig när du sover. AAH

2008-02-09 @ 20:28:43
URL: http://allasamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0