lite uppdatering från gårdagen.

Igår hade ju jag & älsklingen bestämt att vi skulle powernapa efter skolan, men så blev det inte, självklart så var ingen av oss trött helt plötsligt så vi satte på Bee movie. Den var väl inte så värst bra men väldigt söt tkr jag (A)

image225

Ebbas Tjejmiddag igår var faktiskt ett kalas med tanke på att det är sista året som hon är barn nu när hon  fyllde 17. Så det var fiskedam & på godispåsarna var det barbie & i påsen fanns det bara rosa godis (A) gulligt. Man måste ju passa på för man är ju bara barn en gång, sen finns det ingen återvändo.

Jag har solat med mamma idag på Brunos för man solar 2 för en på lördagar (A) & jag blir så jävla avundsjuk på mamma som är så jävla brun för hon va ju utomlands för inte så länge sen + att hon blir brun så jävla lätt. Själv blev jag bara röd & ful, men jag får sola lite till så blir det bättre tror jag nog.

image224

Kanske blir bio ikväll med älsklingen så om någon har något bra förslag på nån bra film som går nu som får ni gärna säga till! Men om det inte blir bio för oss ivkäll så vet jag inte vad som händer ikväll.
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0