kvällens utstyrsel.

Är nästan klar väntar bara på att min syrra ska komma hem så att jag kan få låna henns bruna linser som jag tänkte ha ikväll. & jag tänkte sminka mina ögon efter att jag satt i linserna så därför fördrev jag tiden lite med att visa upp kvällens outfit :p

Här har ni alltså kvällens utstyrsel
(ser ut som en jättebaby utan maskara, men men :) )
image347
Körde på svart som grund med blåa (och en liten gnutta guldiga) assecoarer till.

image348
Frisyren är enkel men fin tycker jag,
det är en inbakad fläta ifram och sen bara utsläpt.

tubklänning - Gina tricot
skärp - Ica Maxi ;)
Strumpbyxor - mammas
Armband - H&M
Skor - Ellos
Sen har jag på mig ett par guldiga örhängen som inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0