KLÄDER?!

Nu börjar jakten på kläder inför kvällen! vad fan ska jag ha på mig? ja folk säget att jag har för mycket kläder & det är väl det som gör det så jävla svårt att veta vad man ska ta på sig, det finns för många alternativ! :o
Tro mig detta är inget försök att skryta om att jag är "rik" som har mycket kläder, men jag antar väl att jag shoppar smart, har inget jobb för tillfället & får 1000 kr i månaden (mitt studiebidrag) sen att det räcker till en "jävla massa kläder" måste helt enkelt bero på att jag är snål & ett stort fan av REA skyltar :D ^^ haha ...

Men nu måste jag börja leta! kanske ska börja i syrrornas garderober? mohahah!
Jag är taggad som satan, ikväll blir det röj!
C YA!

Kommentarer
Postat av: elin

knappast nåt problem tjejen! Tyck till på min blogg!

2008-02-29 @ 18:01:18
URL: http://enny.fashionblogg.se
Postat av: Elin Karlsson

kläder kan man aldrig få för mycket av. :]

2008-03-01 @ 13:34:00
URL: http://edk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0