jävla telefonförsäljare

För en liten stund sen så hann 2 olika telefonförsäljare ringa inom loppet av 30 sekunder. Finns det något mer irriterande än telefonförsäljare? & värsta är det när man är sjuk, dom tror ju att vuxna människor inte har något liv eftersom dom ringer typ kl 12 en vardag & frågar efter min mamma eller pappa :/ men hallåå , dom jobbar pucko!
Jag fattar inte varför den verksamheten inte läggs ner helt och hållet! hur mycket kan dom tjäna på det igentligen? med tanke på att alla jag känner verkligen hatar telefonförsäljare & säger "nej tack" innan personen äns talat om vad den säljer så lär dom ju inte tjäna så bra. Så snälla telefonförsäljarföretag, ge upp & skaffa er ett vettigt jobb som gör nytta istället för att irritera folk!

image254

Det var allt , så nu tackar jag för mig och börjar plugga som en idiot!
C YA!

Kommentarer
Postat av: Mamsen

håller med dig, skit tröttsamt med alla teleförsäljare!! ringer alltid när man kommit hem från jobbet och ska laga mat eller göra något annat!!

2008-02-15 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0