inte mkt mer att säga.

Jag är hemma hos älsklingen nu & ska snart ta min efterlängtade powernap! underbart!

En funderare ...
Bloggen är inte till för att kränka någon och skriva ett taskigt inlägg riktakt rakt mot en speciell preson,
bloggen har aldrig använts på det sättet och kommer att aldrig att användas på det sättet.
Därimot så skriver jag ibland mina egna tankar och vad jag känner & tycker.
Jag kan därimot ha skrivit ett inlägg riktat mot en "grupp" människor eller snarare människor som beteer som på ett visst sett, som inlägget en bit ner handlade om,
men aldrig har jag nämnt något namn,
så p.g.a vissa "upprörda"? kommentarer kan man ju bara tolka det som att personen i fråga själv känner sig träffad & det är ju var och en själv som anser om man själv känner sig träffad men tanke på att jag aldrig nämde något namn.
Det var bara det jag ville säga, så tänk efter sjävla också innan ni kommenterar och innan ni säger åt mig att tänka efter innan jag skriver.
Om någon undrar, så tro mig när jag säger att jag inte vill få uppmärksamhet till bloggen p.g.a bråk eller liknande. För det är verkligen det SISTA jag vill.

C YA!?

Kommentarer
Postat av: j

i

2008-02-15 @ 15:18:46
Postat av: j

i

2008-02-15 @ 15:19:19
Postat av: j

nu blev det pinsamt efter som att de två första kommentarerna inte syns, ehe, jag älskar också powernaps. ehe-ehe

2008-02-15 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0