igårkväll, scones & rekord

Igårkväll var nice!
Startade kvällen hos munther med några tjejer från fotbollslaget & Ebba & Tes.
Det var mys, drog sedan vidare till sigtuna där en kompis hade fest.
Min söta lilla Elin NS kom dit & fick genast fart på mig.
Igårkväll var en lyckad kväll!

Såhär såg jag ut igårkväll.
image182
Nya linnet som används som klänning från H&M
med en svart T-shirt under & svarta strumbyxor till.
+ en rosa kofta.

(kommer fler bilder i ett senare inlägg.)

Idag har jag bakat scones hemma hos älskligen & bara tagit det lungt.
Nu har jag precis kommit hem från honon.
Senare ska jag iväg på träning, men ska dock inte träna eftersom jag känner mig sjuk.
Ska dit & lyssna för vi ska snacka en del, de ska ta ut A-truppen bl.a.


By the way så hade jag besöksrekord igår, ingen aning om varför men såhär stor skillnad var det ändå.
image183
Har inte speciellt många besökare & tänker faktiskt inte heller nämna hur några det är men sidvisningarna var väl ca 50 mer än vanligt & ca 10-15 fler unika besökare än vad jag brukar ha.
Det var ju trevligt.

C YA!

Kommentarer
Postat av: Angelica

*dansar med huvudet och armarna i luften alá måns*

2008-02-03 @ 21:40:16
URL: http://schpanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0