"Hard candy"

Filmen som jag kollade på med syrran heter "Hard candy" och handlar om en tjej som vill sätta dit en "nätpedofil" & i stort sett så är det bara de två som är med under hela filmen & hela filmen utspelar sig i hans hus. Låter kanske lite sjukt, men jag gillade ändå filmen, även om den va sjuk. Kanske gillade den för att jag älskar hon som spelar huvudrollen, det är hon som spelar huvudrollen i "Juno", minns inte hennes namn nu ...
Jag tycker att hon är väldigt vacker i "Juno", hon har ett jättefint ansikte men jag måste säga att i "hard candy" så ser hennes hår förjävligt ut! Eller vad säger ni? jag säger rådiss till den frisyren!

image334
De 2 personerna som hela filmen handlar om ...

Jag vet inte om jag vill rekomendera den här filmen eller inte, men jag tyckte att den var värd att kolla på iaf, för hon spelar en så sjukt cool person i filmen ... gillar henne skarp!
C YA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0