händelselöst & 2 favoriter.

Denna onsdag har varit väldigt händelselös, men skön.
Har vart hos älsklingen där jag sov inatt & vi kollade klart på "Good luck Chuck" som vi började kolla på igårkväll.
Det var min typ av film så den rekomenderar jag! :) Humor, kärlek, allmänt söt & ett lyckligt slut.

Igår när jag shoppade så kom jag hem med lite nya saker & dessa två var mina absoluta favoriter!

En underbart söt tunika från Indiska & en snygg hängselklänning från H&M. Mina vår/sommarfavoriter :)
ME LOVE!

Måste nog säga att Indiska har blivit min absoluta favoritaffär!
Dom har så söta tunikor med underbar mönster på & alla deras kläder har bara en såndär känsla som jag gillar + att de har annorlundare kläder än de andra butikerna som H&M & Gina Tricot vilket jag gillar!
image343
Några godingar från Indiska. I JUST LOVE IT!

Nejmen nu ska jag lägga mig & läsa en tidning & en bok, myys! Nattinatti.
C YA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt H&M klänning! den gillar jag

2008-02-27 @ 23:05:31
URL: http://ebbbas.blogg.se
Postat av: EVELINA

snyggt =)

2008-02-28 @ 02:14:43
URL: http://metrobloggen.se/evelinaaas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0