ge mig mat!

Sitter i datasalen i skolan & skriver på min uppsats om trafficking.
Men vi har rast nu & jag orkar verkligen inte gå någonstans så det blir bloggande under min rast.
Har skit ont i magen för att jag är så förbannat jävla hungrig & vi har lunch om en timme!? :|
Håller tummarna för att maten i skolan är god idag! Typ ost&skink sås med pasta skulle rädda hela min dag, fyfan vad gott!

En sak som förvånade mig var hur många killar som läser bloggar & bloggar själva. Jag som trodde att det var en sån där "tjejgrej" där tjejer antingen vill dela med sig av sina tankar & känslor eller skriva om mode och sånt osm intresserar en. Men har fått "många" (det är många för mig (A)) kommetarer av killar på senaste tiden & det är ju roligt tycker jag.

Men nu måste jag återgå till min uppsats om trafficking för jag känner att jag har lite ont om tid.
(fler bilder från 40-års ferren kommer när jag kommer hem (A))
C YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0