favoriter

Har sett en hel del fina klänningar på bilder från elle galan.
& nu har jag valt ur mina absoluta favoriter.

image203
Skitsnygga mönster.

image204
likaså här, mönstret är underbart! & färgerna också.

image205
hur snygg är inte den där blommiga tubtopklänningen lixom!

Av dom bilderna jag har sett så blev dom här 4 klänningarna mina absoluta favoriter! Det fanns jättemånga andra fina klänningar men dom flesta hade lixom inte "det där extra". Det är ju skitsnyggt & stilrent med en helsvart snygg klänning, men nu har jag tröttnat på det & gillar verkligen sånna här klänningar som visas på bilderna ovan mycket mera!
Det är vad jag tycker jusst nu iaf!
Men som sagt "smaken är som baken"!
BYE,BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0